MET AANDACHT VOOR DE SPORTER

GRONINGER TENNISSCHOOL

INSCHRIJVEN JEUGD

Voor een goed verloop van de lessen is het belangrijk dat iedereen zich aan de reglementen houdt. Inschrijven is alleen mogelijk doormiddel van het akkoord gaan met de voorwaarden.

INSCHRIJFFORMULIER

OVER ONS

De Groninger Tennisschool, onder leiding van Alwin Visker, verzorgt al vanaf 1992 tennislessen en doet dat op GTV van Starkenborgh in Groningen.

Verder maken Rieks Zijlstra, Paul van Lier en sinds 1 april Jouke Jan Schaap ook deel van het trainersteam.  Ons team bestaat uit gedreven instructeurs met jarenlange ervaring. We helpen je graag met het verbeteren van je skills.

SAMEN WERKEN WE
AAN JOUW SKILLS

TROTS OP ONZE SAMENWERKING

HEAD vindt haar oosprong in Baltimore, waar het bedrijf al in 1950 is opgericht. HEAD is het allereerste bedrijf dat met het idee van een versterkte tennisracketframe van aluminium kwam. Na de introductie van deze succesvolle innovatie tijdens de US Open in 1969 groeide het bedrijf in één klap uit tot een wereldgigant. Vandaag de dag is HEAD een populaire speler op het gebied van alles wat met tennis te maken heeft. Van kleding tot rackets en van tassen tot accessoires; HEAD heeft het allemaal!